Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

4. Razgovor
nedjelja, 15.03.2009.
Vozili smo se oko dvadesetak minuta. John je tad parkirao auto i meni otvorio vrata. Kad sam izašla, stavio mi je jednu ruku preko očiju, a drugu oko struka. Osjećaj koji sam imala bio je ne opisiv. Leptirići su letjeli mojim trbuhom, a srce je ubrzano kucalo. Nisam htjela da me pusti, ali nisam htjela ni da bude u mojoj blizini. Bila sam zbunjena, no nisam se na to obazirala.
"Ne želim pokvariti iznenađenje"-rekao je John.
Nisam ništa rekla, samo sam mu dopustila da me povede do tog mjesta.
"Kamo me to vodiš?"-pitala sam ga.
"Još malo pa smo tamo"-bilo je sve što je rekao.
Stali smo, pa je maknuo ruku sa moga struka.
"Dobrodošla u raj na Zemlji"-rekao je pjevnim glasom i maknuo je ruku s mojih očiju.
Otvorila sam oči i ostala zadivljena. Bilo je prekrasno. Posvuda oko nas je bila zelena trava koja je odlično mirisala. Usred livade nalazilo se drvo. Veliki, stari hrast koji je ovdje sigurno oko tridesetak godina. Niže od tog hrasta prostiralo se veliko, bistro jezero.
"Predivno je"-komentirala sam.
John je otišao do stabla i sjeo se. Prstom mi je pokazao da sjednem kraj njega. Poslušala sam ga i sjela se do njega. Približio mi se još bliže, gotovo da sam ga mogla dotaknuti.
"Koliko često dolaziš ovamo?"-pitala sam ga.
"Obično ovdje dođem samo kad sam ljut ili tužan. Zadnjih par mjeseci sam tu svaki treći dan"-odgovorio mi je.
"Tko te to ljuti da stalno dolaziš ovamo?"-pitala sam ga.
"Sandy. Ljubomorna je i to jako. Ne smijem se ni sa sestrom družiti, a da ona ne poludi. To mi užasno smeta"-odgovorio mi je.
"Ona je ljubomorna? Pa, nema zašto biti. Ona je lijepa zaista"-rekla sam Johnu.
"Da, lijepa je. Ali nije i draga. Svima pokazuje drugo lice. Zapravo je samo hladna i bešćutna gadura"-rekao je John.
"Ali, zašto si onda s njom?"-pitala sam ga.
"Zbog toga jer bi se lako mogla ubiti"-odgovorio mi je.
Kad mi je to rekao vidjela sam tugu na njegovom licu. Sklopio je oči i pognuo glavu prema koljenima. Ponovo je podignuo glavu prema nebu i progovorio: "Ona je užasno zabrinuta za to da joj ne bi nešto nedostajalo. Bolesna je, a ne priznaje da joj treba pomoć. Njena majka me molila da budem s njom dok se ne odsele, što će se desiti za dva mjeseca".
"Nije joj još rekla da se sele, zar ne?"-upitala sam ga.
"Ne, nije. Mada, već mogu zamisliti kako će to izgledati. Polomit će pola kuće i baš zato se sad moram udaljiti od nje tako da joj bude lakše otići. Već odavno sam htio prekinuti s njom jer mi se sviđa jedna druga. No, nisam mogao. Jako mi je žao zbog Sandy. Ma koliko zla bila, ona nije to zaslužila, a niti itko drugi"-rekao mi je.
"A, ta druga? Što ćeš s njom?"-pitala sam ga.
"Zasada je mogu samo promatrati iz daljine. Možda poslije tuluma nešto napravim"-odgovorio mi je.
Nakon što mi je to odgovorio, nastala je šutnja, koju je on prekinuo.
"A ti?"-pitao je.
"Što ja?"-pitala sam ga.
"Zar nemaš dečka?"-upitao me.
"Ne, nemam. I sama sam zbunjena. Sviđaju mi se dvojica, ali nisam sigurna da li se ja njima sviđam"-odgovorila sam mu.
"Siguran sam da im se sviđaš. Draga si i slatka"-rekao je John.
Kad mi je to rekao, osjetila sam da mi je postalo malo neugodno.
"Hvala. Nisi ni ti loš"-dodala sam.
John se samo nasmijao i legao je na travu. Legla sam i ja. Zaklopila sam oči i prepustila se osjećaju. Bilo je divno. Čula sam samo zvuk potoka koji žubori i crvkut ptica. Ponio me osjećaj, pa sam počela pjevušiti melodiju. Zaboravila sam uopće da je John pored mene. Tek kad je progovorio, postala sam svijesna da je on kraj mene.
"Divna ti je melodija koju si odmumljala"-rekao je.
"Oh, oprosti. Nije bilo namjerno"-rekla sam mu.
"Ne, ne ispričavaj se. Svidjelo mi se. Još da si zapjevala"-komentirao je.
"To nečeš tako skoro čuti"-rekla sam mu.
"Sramiš se?"-upitao me.
"Pa... Malo"-rekla sam mu.
Nije ništa rekao, samo se nasmijao. Mirno smo ležali i gledali se. Bez ikakvog dodira i komentara. Tada mi je zazvonio mobitel, pa sam se trgnula. Ena mi je poslala poruku da dođem do nje. Odmah sam ustala.
"Moram ići. Možeš li me odvesti doma?"-upitala sam ga.
John je ustao i rekao da može. Primio me za ruku, pa smo krenuli prema autu. Otvorio mi je vrata kao pravi kavalir, pa sam ja sjela. Nakon što je i on ušao, upalio je auto i krenuli smo. Bilo mi je dosadno pa sam pustila CD.
"Slušaš Rihannu?"-pitala sam ga.
"Da, nekad"-odgovorio mi je.
Slušali smo pjesme i vozili se. Trebalo nam je oko dvadeset minuta da se vratimo. Došli smo pred Eninu kuću, ali nisam odmah izašla.
"Danas mi je bilo super"-rekao mi je John.
Nisam mu ništa odgovorila, samo sam kimnula glavom. John je odjednom primaknuo glavu bliže mojoj. Uspaničarila sam se. Pokušava li on to mene poljubiti? Ma, ne. Sigurno si umišljam. Probližio mi se tako blizu da sam mogla osjetiti njegov dah na svojem licu.
"Moram ići"-rekla sam i izjurila iz auta.
Ena me dočekala na vratima i brzo smo otišle u njenu sobu.
"I, kako je bilo? Sve mi reci"-počela je ona.
"Kako sam ja glupa"-bilo je sve što sam joj rekla.
"Što se dogodilo?!"-viknula je.
"John me pokušao poljubiti, a ja sam dojurila k tebi!"-viknula sam.
"Aaaaaaaaaaaaaaaa! Stvarno? Vidiš, intuicija me nikad ne vara"-likovala je Ena.
"Bilo mi je predivno. Krajolik je bio divan. Ležali smo..."-počela sam govoriti Eni.
Sve sam joj rekla. O predivnoj okolini, o našem razgovoru i o mojoj reakciji kada me John primio. Prešutjela sam joj dio o Sandynoj bolesti. Rekla sam joj samo da on kani prekinuti s njom.
"Sigurna sam da si ti ta koja mu se sviđa"-komentirala je Ena.
"Da, ali postoji problem"-rekla sam Eni.
"Problem? Koji problem?"-pitala me Ena.
"Sviđa mi se i tvoj brat"-rekla sam joj.
Ena me pogledala u čudu: "Moj brat? Rick Dawson?? Rick Anthony Dawson????"
"Anthony?"-pogledala sam je začuđeno.
"Da, to mu je srednje ime. Moje ime je zapravo Selena Mary Dawson"-odgovorila je Ena.
"Moje ime je zapravo Sarah Will Faith Jackson"-priznala sam Eni.
"Ali zašto govoriš da se zoveš Jo?"-upitala me.
"Zbog svoje bake. Ona se zvala Jona, a zvali su je Jo. Ona mi je bila jako draga, pa sam si dodala i njeno ime"-objasnila sam joj.
"Shvaćam. Ja sam dobila ime po baki. Baka je bila najljepša u svome kraju, a ime joj je bilo još ljepše. Selena znači mjesec na grčkom"-rekla mi je Ena.
Ustala sam se s kreveta i rekla joj da moram krenuti. Pozdravila sam je i izašla. U hodniku sam se sudarila s Rickom.
"Znaš, mogli bismo se samo jednostvno početi pozdravljati nekim drugim načinom"-rekao je Rick u šali.
"Nije ti to loša ideja"-dobacila sam mu.
Oboje smo se nasmijali, a tada je on samnom krenuo prema mojoj kući.
"Doći ćeš sutra ovdje?"-pitao me.
"Da. Ena kaže da me mora 'preobrazit'"-rekla sam mu.
"Ne brini. Ja vam neću smetat"-rekao je Rick.
"Ne smetaš. Pa praktički ćemo biti cijeli dan u njenoj sobi"-rekla sam mu.
Rick se nasmijao i rekao: "Nisi ti vidjela kako to izgleda kad se ona sprema za tulum. To će biti i moja soba na tapeti".
Ja sam se na to nasmijala.
"Kako to da nemaš još curu?"-upitala sam ga.
"Ne privlače me ove cure. Samo vidim šminku i ljepotu. Mada, postoji jedna. A što je s tobom?"-odgovorio mi je.
"Shvaćam. Ja ću biti s onim koji me prvi pita, a i koji mi se svidi"-dodala sam.
"Vidimo se onda sutra"-rekao je Rick i zagrlio me.
Uzvratila sam mu jednakom mjerom. Opet mi se pojavio osjećaj kao i kad sam dotaknula Johna. Nakon par sekundi, pustio me, a ja sam ušla. Otišla sam u dnevni boravak, gdje su mama i tata gledali film.
"Mama, sutra je tulum i ja idem na njega. Poslije ću prespavat kod Selene"-rekla sam joj.
"Uredu, ali pazi što radiš"-rekla mi je mama.
Sjela sam u naslonjač i pogledala film s njima. Nakon toga, otišla sam u sobu i obukla se u piđamu i legla na krevet. Ponovo sam čula istu melodiju od prije par dana. Sklopila sam oči i uživala u melodiji. Ponovo sam se vratila na livadu i ležala na mekoj travi. Sunce me je grijalo, a pored mene je bio on. Mogla sam ga jasno dotaknuti i vidjeti. Približio mi se i poljubio me, a tada sam bila sigurna samo u jedno. Ja sam sanjala.

***
Sljedeće jutro sam se probudila u devet sati i sve do deset sam gledala crtiće. Pogledala sam cijeli set crtića, doručkovala i uživala. Mama me gnjavila da se ponašam kao dijete, a ja sam joj odgovorila da sam dijete dok god imam roditelje. Svaki put se na to nasmije i otiđe. Nakon svih crtića, otišla sam u sobu. Imala sam puna dva sata dok ne odem k Eni. Otišla sam u kupaonu i napunila kadu vodom. Skinula sam sve sa sebe i ušla u kadu. Voda je bila odlična. Jedan sat sam se namakala u vodi, a kad sam izašla, na mobitelu sam vidjela poruku od Ene. Poslala mi je poruku da donesem svoj parfem. Brzo sam se obukla u običnu trenirku i majicu, uzela parfem i uputila se k njoj.

14:33 - Komentiraj [ 5 ] - On/Off - #