Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

11. Obećaj mi
subota, 23.05.2009.
"Selimo se"-rekao je Rick.
Pogledala sam ga blijedo ne rekavši ni jednu riječ.
"Molim?"-pitala sam ga izbezumljeno.
"Selimo se. Ja, Ena, mama i tata idemo na selo"-rekao je Rick.
"Ali ne možete. Ena je ovdje bila dobra, tvoji imaju posao, a ja i ti?"-počela sam govoriti ne kontrolirano.
"Ne znam ništa. Samo znam da odlazimo"-rekao je Rick i spustio je glavu.
"Rick?"-pozvala sam ga.
Podigao je glavu, a ja sam tad pitala: "A što će biti s nama?".
"Ne znam. Očito je da moramo prekinuti"-rekao je.
Ta rečenica mi je uistinu polomila srce. Imala sam osjećaj kao da mi ga je on rastrgao srce i bacio ga. Ljubav?
"Ne, ja to ne želim"-rekla sam mu i zagrlila sam ga.
Uzvratio mi je zagrljaj i rekao: "A što nam drugo preostaje?".
"Ne znam"-odgovorila sam mu.
"Želiš li da probamo biti u vezi na daljini?"-pitao me.
"Da. Želim to, da"-rekla sam.
Dugo smo zagrljeni sjedili u njegovoj sobi . Nisam ni primjetila da se spustila noć. Mami sam poslala poruku da ću prespavati kod Ene, ali zapravo sam planirala biti s Rickom cijelo vrijeme. Osjetila sam kako me hvata glad, a i Rick je to čuo. Otišao je u kuhinju i napravio nam je sendviče. Vratio se u sobu i rekao mi je da pojedem nešto. Kada sam pojela sendvič, Rick mi je dao svoju majicu da si je obućem kao pidžamu. On je ležao u krevetu i gledao je u strop. Nakon što sam si obukla majicu, sjela sam kraj njega. On je i dalje ležao u istom položaju. Ruke je imao ispod glave i bio je sav zamišljen. Legla sam se do njega i stavila sam mu ruku na njegove grudi. Ruke iznad glave je pomaknuo tako da je mene zagrlio. Stisnula sam se što bliže njemu i uživala sam.
"Spavaj"-rekao je.
Sklopila sam oći i zaspala sam.

***
Zraka sunca koja se tiho ušuljala kroz prozor me probudila. Otvorila sam oči i shvatila sam da nisam u svojoj sobi. Do mene je ležao muškarac. Pogledala sam na sat i vidjela sam da je osam ujutro. Sjetila sam se. Noć sam provela s Rickom. On je još uvijek spavao, a pošto je bio četvrtak morala sam ga probuditi. Poljubila sam ga u usne i on se probudio.
"Dobro jutro uspavana ljepotice"-rekla sam mu.
"Dobro jutro i tebi ljubavi"-rekao je Rick i nasmiješio se.
"Hajde, moramo se ustati i ići u školu"-rekla sam mu i krenula sam ustati iz kreveta.
Rick me povukao nazad i ja sam pala njemu u zagrljaj
"A da ostanemo kod mene danas?"-pitao me.
"Ne, ne smijemo. Ja danas imam trening, a ti moraš ići na engleski"-rekla sam mu.
Rick je ustao iz kreveta i obukao se. Ja sam se također ustala i obukla sam trenirku i majicu koju sam imala dan prije. Rick je pokupio stvari u torbu i sišli smo u prizemlje. Ena je također bila dolje. Sjedila je na kauču sa zdjelicom žitarica.
"Odkud ti ovdje? Nisam te čula kada si ušla"-komentirala je.
Rick i ja smo šutjeli i otišli smo u kuhinju. Ena nije shvatila o čemu se radi. Napravili smo si doručak i pojeli smo ga.
"Idem ja doma po stvari pa se vratim"-rekla sam mu i otišla sam doma.
Pokupila sam stvari za školu i obula sam tenisice. Sjetila sam se da nisam oprala zube, pa sam ih otišla oprati. Oprala sam ih na brzinu i iazšla sam iz kuće. Rick i Ena su me čekali, pa sam im se pridružila. Danas su se Ena i Rick zafrkavali, pa smo se smijali cijelim putem. Kada smo došli do škole, Ena je otišla do Toma i vjerojatno mu je prenjela vijest o selidbi. Nije mu dugo trebalo. Trepnula sam, a on ju je već poljubio. I ona je njega.
"Sestra ti je prava zavodnica"-komentirala sam.
Rick je pogledao i rekao je: "Pa, imala je dobrog učitelja".
Nasmijala sam se i rekla sam: "A ti misliš da si uspio?".
"Ja to ne mislim. Ja to ZNAM"-naglasio je i prebacio je ruku preko mog ramena.
Hodali smo zagrljeni do moje učionice, gdje smo se rastali i on je krenuo na svoj sat. Zvonilo je i tada se pojavila Ena. Imali smo glazbeni, pa sam mogla ispitivati Enu o poljupcu.
"Pričaj mi sve"-rekla sam joj.
"O čemu?"-pitala me kao da nije znala o čemu se radi.
"Ti se šališ?"-pogledala sam je u čudu-"Reci mi kako je došlo do poljupca".
"A, to. Pa, rekla sam mu da odlazimo"-počela je.
"I?"-pitala sam je.
"I priznala sam mu da mi se jako sviđa i on me poljubio i rekao je da se i ja njemu sviđam i sada smo skupa"-rekla je Ena smijući se od uha do uha.
"Aaaa! Šališ se!"-uskliknula sam, a profesor me pogledao.
"Ovaj, oprostite"-rekla sam mu i iskesila se.
Ponovo je počeo svirati na klaviru, a ja i Ena smo razgovarale o njenom poljupcu.
"Kakav je bio osjećaj?"-pitala sam je kao da se prvi put poljubila.
"Ma, neopisiv. Leptirići, pjesma, sve, sve"-rekla je veselo.
"Sada znaš kako je bilo meni kada sam poljubila Ricka"-rekla sam joj.
Do kraja sata razgovarali smo o Ricku i Tomu. Kada je zvonilo, Ena je otišla na sat matematike, a ja na sat logike. Jedan školski sat ću provesti s Rickom. On me već čekao pred učionicom, pa smo zajedno ušli i sjeli na svoja mjesta. Učili smo nešto novo, ali seljački zaključeno-dosadno gradivo. Rick mi je pisao slatke porukice u moju bilježnicu, a ja sam se topila kada bi ih čitala. Nisam mogla čekati kraj sata da mogu poljubiti njegove usne. Te predivne, crvene i osrednje usne. Bila sam potpuno usredotočena na njegove usne i nisam opazila kada mi je došla poruka.
"Will, imaš poruku"-rekao je Rick, pa sam se trgnula.
Bio je John. Htio je da idemo na livadu, ali sam odbila. Nisam osjetila potrebu da budem s njim sada. Isključila sam mobitel i spremila ga u torbu. Dok sam ja spremala mobitel, zvonilo je zvono.
"Već?"-pitala sam Ricka.
"Da, već"-rekao je i ustao.
Spremila sam stvari i krenula sam s njim prema kantini. Došli smo do našega stola gdje su bili Ena, Tom, Sandy i John. Sjeli smo na kraj i pričali smo cijeli odmor. Nisam ni na trenutak pogledala Johna, niti sam bila usredotoćena da pratim njegov pogled. Rick i ja smo se zafrkavali, pa čak i hranili jedno drugoga. Na kraju me i otpratio do učionice te je krenuo na svoj sat. Cijeli dan danas je prošao mirno. Čak je i trening bio uredu. Dizzy me nije previše zafrkavao, a i brzo smo završili. Presvukla sam se i krenula sam van gdje me čekao Rick. Bio je naslonjen na svoj auto i čekao me. Došla sam do njega i poljubila sam ga. On mi je uzeo stvari i stavio ih je u auto, te smo zajedno krenuli prema doma.
"Dođi k meni"-rekla sam mu.
Kimnuo je glavom, pa smo se uputili k meni. Parkirao je kod sebe, ali smo otišli kod mene. Ušli smo u kuću. Ostavila sam stvari u hodniku i uputila sam se u kuhinju. Na hladnjaku sam našla poruku od mame u kojoj je pisalo da će se tata i ona kasno vratiti jer su otišli na većeru.
"Mame i tate neće biti.. Možeš ostati do kasno"-rekla sam mu.
"Neću ostati do kasno u noć"-rekao je.
"Kada idete?"-pitala sam ga.
Nastala je tišina. Tišina koja se nikako nije mogla prekinuti dok on nije progovorio.
"Sutra. Odlazimo sutra ujutro"-rekao je.
"Sutra?!? Već?"-gledala sam ga tužno.
Rick me zagrlio i pokušao me utješiti.
Oči su mi bile mokre. Suze su se nakupile u mojim očima i polako su padale niz moje obraze.
"Ne želim da odeš"-rekla sam mu jecajući.
"Ni ja to ne želim. Vjeruj mi"-rekao mi je grleći me tako čvrsto da sam zamalo ostala bez zraka.
Koliko god me Rick pokušao utješiti, suze su i dalje padale. Nisam ih mogla zaustaviti. Rick me odveo u moju sobu i posjeo me na krevet. On je sjeo odmah kraj mene.
"Poljubi me"-rekla sam mu.
Približio je svoje usne mojima i puhnuo je u mene. Osjetila sam njegov miris koji je bio predivan. Rukom je potražio moje lice i nježno me primio pod bradu. Sklopila sam oči dok je on prislonio svoje usne na moje. Imala sam osjećaj kao da sam ga poljubila po prvi puta. Zagrlila sam ga i povukla ga za sobom, tako da smo oboje ležali na krevetu. Jednom rukom sam mu počela skidati majicu. Osjetila sam potrebu i želju za njime. Žudjela sam da me dodirne. Dozvolio mi je da mu skinem majicu, a tada je i on počeo skidati moju. Nakon što ju je skinuo, zastao je.
"Sigurna si u to?"-pitao me.
Nikad nisam odlučnije rekla: "Sigurna sam".
Nastavio me ljubiti niz vrat i grudi. Njegovi poljupci bili su nježni i meki. Spustio se do moga trbuha i krenuo mi je skidati hlaće. Ostala sam samo u grudnjaku i gaćama. Okrenula sam ga na leđa, pa sam i ja njemu skinula hlaće. Jednom rukom mi je uspio skinuti grudnjak i bacio ga je na pod. Tada me okrenuo, tako da je ležao na meni. Povukao je pokrivač prema nama, a ja sam ugasila svijetlo. Jedino što nas je obasjavalo bilo je popodnevno sunce na zalasku. Osjetila sam njegovo golo tijelo uz svoje. Potpuno sam mu se predala. Osjetila sam kako drhtim.
"Ne boj se. Neću ti nauditi"-rekao je Rick i nastavio je.
Isprva me boljelo. Nije previše, ali dovoljno da ispustim glasa. Bio je zaista nježan. Cijelo vrijeme mi je govorio da se ne bojim i kako me voli. Uzvraćala sam mu poljupcima jer nisam mogla progovoriti. Osjećaj koji sam imala bio je preugodan i predivan. Nisam htjela da prestane. Naša tijela su se spojila u jedno. On je bio dio mene, u meni. Ljubav. Vodili smo ljubav. Predivnu i preslatku ljubav. Svi problemi i brige su nestali. Uživala sam u njegovom dodiru, poljupcima i prisutstvu. Doveo me do vrhunca, a shvatila sam da je i on također bio. Prestao je i legao je do mene. Držao me čvrsto u zagrljaju, ne ispuštajući me ni jednom. Pogledao me u oči. I ja sam njega. Oči su mu bile predivne. Tužne, a istodobno i sretne. Te oči ne bi smijele biti tužne, ne bi smijele znati za bol ili išta ružno na ovome svijetu. Trebaju znati samo za ljubav i sreću.
"Obećaj mi nešto"-rekao je.
"Što?"-pitala sam ga.
"Pisat ćeš mi barem dva puta u tjednu?"-pitao me.
"Hoću, ali to i od tebe očekujem"-rekla sam.
"Naravno. I znaj da te nikada neću prevariti"-rekao je i zaista me ujverio u to.
"Neću ni ja tebe"-obećala sam mu.
Šutio je i rukom mi je šetao po tijelu i na poslijetku je završio na mome obrazu.
"Volim te"-rekao je.
Osmjehnula sam se i uzvratila sam mu: "I ja tebe. Sretna sam".
"Ja sam isto presretan. Sada spavaj"-rekao je i ja sam sklopila oči.
Ni snovi, ni išta drugo mi nije moglo pokvariti ovaj dan i ovaj osjećaj.

***
Kada sam se probudila nisam zatekla Ricka kraj sebe. Otišao je. Otišao je i više ga neću moći poljubiti. Više me neće kao i svakoga dana zagrliti. Više me neće dočekati kod učionice i više neće biti kraj mene na satu logike. Otišao je. Samo to mi je bilo na pameti. Brzo sam ustala i obukla sam se u nadi da je on još uvijek ovdje. Pogledala sam kroz prozor i vidjela sam da je auto još dolje. Sišla sam brzo i došla sam do njih.
"Ena, je li Rick ovdje?"-pitala sam je.
"Otišao je s mamom"-rekla je.
Srce mi se slomilo na pola. Dvije polovice. Ni riječi, ni išta drugo.
"Ostavio ti je ovo"-rekla je Ena i pružila mi je pismo.
Uzela sam ga i gledala sam u pismo. Ena me zagrlila.
"Nemoj plakati Will"-rekla mi je.
"Ne plačem"-rekla sam i uzvratila sam joj zagrljaj.
"Pisat ćeš mi zar ne?"-pitala me.
"Da, naravno. I ti meni"-rekla sam joj.
Ipak sam pustila suzu, a i Ena je. Počele smo se smijati kroz suze, a tada je došao Tom. Ostavila sam ih da se oproste i uperila sam pogled u pismo. Do mene je došao njihov tata.
"Znaš, Will, ti si uistinu posebna cura"-rekao je.
"Zašto to mislite?"-pitala sam ga.
"Ti si jedina koju je Rick volio. I koju još uvijek voli"-rekao je.
"Kako znate?"-ponovo sam ga pitala.
"On mi je sin i poznajem ga, a i to mi je rekao. I to je bio prvi put da mi je rekao to, a imao je dovoljno cura. Ti si ona koju on doista voli"-rekao je i potapšao me po ramenu.
"Hvala vam"-rekla sam-"I ja njega zaista volim".
Malo sam se osmjehnula, a i primjetila sam da se i gospodin Dawson isto nasmijao.
Gospodin Dawson i Ena su ušli u auto. Ja sam stajala sa Tomom na pločniku i gledala sam kako Ena i njen tata odlaze. Ena nam je mahnula, a kada su došli do kraja ulice više je nisam vidjela.
"Vratiti će se"-rekla sam.
"Ne znam. Možda"-rekao je Tom i otišao je.
"Vratiti će se. Osjećam to i sigurna sam u to"-rekla sam i otišla sam doma.

11:43 - Komentiraj [ 13 ] - On/Off - #