Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

7. Selena!
subota, 04.04.2009.
"Hajde Jo, zakasnit ćeš"-rekla je mama.
"Neću zakasnit, a i odsad se zovem Will"-rekla sam joj.
Mama me pogledala i pitala: "Kako to? Mislila sam da ti se ne sviđa to ime, ili bilo koje od tvojih imena?"
Pokupila sam stvari, poljubila mamu i izašla van. Vidjela sam Ricka, kako je naslonjen na auto. Došla sam do njega, ali nije skrenuo pogled.
"Zamišljen si. A to je dobro ili loše?"-pitala sam ga.
Rick se trgnuo i odgovorio mi: "Ma, ništa. Malo sam razmišljao o ne bitnim stvarima".
Odmaknuo se od auta i poljubio me.
"Najljepši način da se započne jutro"-rekao je Rick.
Nasmiješila sam se i zagrlila ga. Kad sam se odmaknula od njega, iz kuće je izašla Ena. Nije me pozdravila, već je odmah ušla u auto.
"Što se njoj dogodilo?"-upitala sam Ricka.
"Odkada je Tom otišao, tako se ponaša"-odgovorio mi je.
"Možda ću je uspjeti razveseliti"-rekla sam mu.
"Probaj"-rekao je Rick.
Odvojila sam se od Ricka i ušla u auto. Rick je upalio auto i krenuli smo u školu. Pogledala sam u retrovizor i vidjela da Ena gleda kroz prozor. Imala je slušalice u uhu i slušala je muziku dosta glasno jer se čula muzika. Došli smo do škole i Ena je izašla van. Zastala je, a znala sam i zašto. Tom nam je dolazio ususret.
"Idemo, molim te idemo"-rekla mi je.
Povukla me za ruku, pa smo krenule prema učionici.
"Što se jučer dogodilo?"-pitala sam je.
"Reći ću ti kasnije"-odgovorila mi je Ena.
Krenule smo prema učionici engleskog i sjele se na naša mjesta.
"Sada mi sve reci. Što se dogodilo jučer?"-pitala sam je ponovo.
"Pa, došao je kod mene"-rekla je.
"Nemoj se pravit luda, pričaj mi ono bitno"-rekla sam joj.
"Ispričao mi se zbog toga što nije pazio na mene i pitao me zašto sam to učinila. I rekla sam mu zašto"-rekla je Ena.
"A razlog je bio..."-počela sam.
"Razlog je bio on. Malo se zaprepastio kada je to čuo, ali prihvatio je. Pitao me što mislim pod time da je on kriv, a ja sam mu odgovorila da uopće nije prepoznao signale koje sam mu slala cijelo vrijeme. On mi je rekao da nije to htio bojao se da me se ne naljutim. Kad mi je to rekao, ustala sam iz kreveta i približila mu se. Poljubila sam ga, da. Ali nije bilo onako kako sam ja htjela. Poljubio me isto tako kako bi netko poljubio sestru. I to doslovno"-rekla je Ena.
"Ali što je dalje bilo?"-pitala sam je.
"Pa, pitala sam ga što nije uredu i on mi je rekao da ne može biti samnom jer ima drugu. Njemu se sviđa druga cura, nisam mogla vjerovati"-rekla je.
"Druga?!? Pa kako može? S tobom muti, a sviđa mu se druga. Koji je to gad!"-rekla sam Eni.
"Ma briga me. Naći ću nekoga drugoga. Bar će mi to proći od ruke"-rekla mi je.
Kada mi je to rekla, nasmijala se i raspustila kosu.
"Vrijeme je za novu Enu"-rekla je i zagrlila me.
"Što vas dvije tamo otraga radite?"-pitao nas je profesor.
"Emmm... Ovaj, ništa"-rekla sam mu.
"Pričate od početka sata!"-rekao je profesor.
"Profesore, pa ponedjeljak je. Zar niste bili mladi?"-pitala je Ena.
"Sigurno nisam pričao pod satovima"-rekao je profesor.
"I vi očekujete da vam povjerujemo u to?"-pitala ga je Ena.
Taman kad joj je profesor htio odgovoriti, zvonilo je za kraj sata.
"Šteta, vidimo se sutra profesore"-viknula mu je Ena.
Izašle smo iz učionice smijući se. S druge strane prilazio nam je Rick i došao je do nas.
"Čemu se vi cerekate?"-pitao nas je.
"Ma, nićemu. Ena je malo zafrkavala profesora. Jadnik"-rekla sam mu.
Rick se nekako uozbiljio i pogledao u Enu. Ena mu je vratila pogled, ali ona se i dalje smješila.
"Idem ja na matematiku. Nađemo se kod stola"-rekla je Ena i otišla u smjeru učionice za matematiku.
"Što si joj rekao tim pogledom?"-pitala sam ga.
"Kakvim pogledom? O čemu ti to?"-pitao me Rick.
"Nemoj me pravit luđakinjom. Znam da je taj pogled nešto značio"-rekla sam mu.
"Reći ću ti jednom. Ne mogu sad"-rekao mi je Rick.
Nije mi bilo jasno o čemu je riječ, ali nisam se htjela vratiti na tu temu. Rick i ja smo imali sat logike, pa smo krenuli na sat.
"Ne želiš da nas ljudi u školi vide ili?"-pitao me.
"Ma i da me vide, nije me briga"-rekla sam mu.
"Onda nemaš ništa protiv ako te zagrlim?"-pitao me.
"Probaj"-rekla sam mu.
Prebacio je ruku preko moga ramena i krenuo samnom prema učionici. Kada smo ušli, izazvali smo šaputanja. Sjeli smo na svoje mjesto koje je bilo do zida, pa se Rick naslonio na zid, a ja na njega. Profesora nije bilo, što nas je začudilo. Dok su ostali vikali i zafrkavali se, ja i Rick smo slušali muziku. Cijelo vrijeme sam razmišljala o pogledu koji je uputio Eni. Što mi to ne može reći? Pitam se koji je razlog zašto su se uopće doselili ovdje.
"Opet razmišljaš o nečemu"-rekao je Rick.
"Da"-rekla sam kratko i jasno.
"O čemu?"-pitao me.
"O tome što si mislio kad si rekao da mi ne možeš reći još"-odgovorila sam mu.
Nije više ništa rekao.
"Zanima me jedna stvar"-rekla sam mu.
"Koja?"-pitao me.
"Zašto ste se uopće doselili ovdje? Koji je bio razlog?"-pitala sam ga.
"To su dva pitanja"-rekao je.
"Nema veze"-rekla sam mu.
"Ima"-rekao mi je.
"Ne, nema i ne skreći s teme. Odgovori mi"-bila sam odlučna.
"Razlog je bila Ena"-rekao mi je.
Ena? Ena je razlog. Ali zašto ona.
"Zašto je Ena razlog?"-pitala sam ga.
"Pa, recimo da je napravila već jednom ovakvu stvar i da smo se morali odseliti zbog toga"-rekao je.
"A kakvu to stvar? O čemu je riječ, govori!"-rekla sam mu i uspravno sjela na stolac.
"Ena je zaludila jednog dečka u Bostonu. Ona je i pristala izaći s njim jer joj se sviđao. Ali nakon nekog vremena, ljubav je pukla"-rekao je Rick.
"Pukla? Što se dalje dogodilo?"-pitala sam ga.
"Stalno ju je zvao, što je ona u početku smatrala slatkim. Ali, nakon mjesec dana veze i dalje ju je zivkao i provjeravao gdje je. Jedan dan su se posvađali i to stvarno žestoko. Ena je prekinula s njim i bilo je sve uredu nekoliko dana"-nastavio je Rick.
"Dalje?"-pitala sam ga.
"Pa, nakon nekog vremena netko ju je stalno zvao i prekidao. I tako nekih mjesec dana. Nakon toga, počela su stizati prijeteća pisma u kojima je pisao da će otkriti svaku sitnicu ako mu se ne vrati. Prijavila ga je nakon što je počela dobivati takva pisma, ali policija ga nije mogla naći. Njegovi roditelji su rekli da je na putovanju, ali sumnjali smo u to. Nakon tjedan dana mira i tišine koja je bila, on se vratio i oteo Enu. Tražili smo ih posvuda, a kada smo ih našli nastao je pravi spektakl"-rekao je Rick.
"Spektakl?"-pogledala sam ga.
"Vezao je Enu za stolac i stajao je pred njom s pištoljem koji je bio uperen u nju. Govorio joj je da će se ona udati za njega. Ona mu je stalno govorila da bi radje bila mrtva nego bila njegova žena. Tada joj je rekao da će joj želja biti ispunjena. Kada sam vidio da će okinuti, skočio sam na njega i odgurnuo ga. Dok je on ležao na podu oslobodio sam Enu. Potrčali smo kako bismo prije izašli, ali on nas je preduhitrio. Pucao je iz pištolja, ali nije nas pogodio. Ena se bacila na tlo, a ja sam potrčao prema njemu i potukao se s njim. On je pobjeđivao. Udarao me šakama po tijelu i licu, ali Ena je ipak bila jača od nas. Uzela je pištolj koji je bio odbačen do nje i okinula je njime. Pogodila ga je u leđa i on je na mjestu ostao mrtav. Maknuo sam ga sa sebe i potrčao prema Eni. Ona je bila sva uplašena i nije uopće bila svjesna toga što je učinila. Uzeo sam joj pištolj iz ruku, a ona se samo osmjehnula i rekla: 'Ubila sam tog gada'. Policija je brzo došla i uzela je pištolj i odnjela truplo, a mi smo se vratili doma. Mama i tata su drugi dan razgovarali s nama i rekli su nam da se selimo i tako smo došli ovdje. To je cjela istina"-rekao je Rick.
"Užasno! Kako takva stvorenja uopće mogu postojati. Neću joj spominjati to, ne brini"-rekla sam mu.
Zvonilo je za kraj sata, pa smo izašli iz učionice i krenuli prema kantini. Ena je već sjedila tamo s Tomom. Nije joj baš bilo drago, što se moglo vidjeti po njenom izrazu lica. Mahnula sam joj i došla do stola.
"Bok ljudi! Kako ste?"-pitala sam ih.
"Nikad bolje"-sarkastično je rekla Ena.
"Odlično, zaista. Sve je odlično"-rekao je Tom, također sarkastično.
Rick i ja sjeli smo za stol. Rick je pričao s Tomom, a ja sam se okrenula Eni.
"Čemu takav sarkazam?"-pitala sam je.
"Ničemu, oprosti. Bilo je namjenjeno njemu"-odgovorila mi je Ena.
Ena ga je pogledavala, a i on je nju pogledavao.
"Zašto jednostavno ne pokušate razgovarati opet?"-pitala sam je.
"Čemu? Opet će izmisliti laži"-rekla je Ena.
"Vas dvoje se ponašate kao da ste u nekakvoj sapunici"-rekla sam joj.
"Da, ali ta sapunica ne treba dobru vilu"-rekla mi je Ena i otrčala iz kantine.
"Isuse, kako je tvrdoglava"-uzdahnula sam.
"Tome, želim znati što se točno dogodilo. Zašto je ona takva?"-pitala sam ga.
"Ne znam. Naljutila se na mene jer sam joj rekao da ne mogu biti s njom jer je ne volim"-odgovorio mi je.
"A da samo pokušate? Malo? Par dana?"-nagovarala sam ga.
"Pa, mogu pokušati"-rekao je Tom.
"Ne da možeš, nego moraš!"-naglasila sam.
"Ali, hoće li ona pričati uopće samnom?"-pitao me.
"Imam plan!"-rekla sam mu.
"Jednostavno je. Ja ću je nazvati i reći da je čekam u parku, a umjesto mene pojavit ćeš se ti"-rekla sam mu.
"To pali samo u sapunicama. I to lošim"-rekao je.
"Možda, ali ipak pali"-rekla sam mu.
"Dobro, pristajem"-rekao mi je.
"Danas u pet popodne da si bio u parku kraj mostića"-rekla sam mu.
"Dobro"-kimnuo je glavom i otišao na sat.
"Stvarno ih misliš spojiti?"-pitao me Rick.
"Da, ako će se ona tako bolje osjećati"-odgovorila sam mu.
"Ali, Jo"-počeo je Rick.
"Will"-ispravila sam ga.
"Dobro, Will. Što ako on to ne želi?"-pitao me.
"Želi. To mu se vidi na licu"-rekla sam mu.
Rick je samo uzdahnuo i zagrlio me.
Poljubio me u kosu i rekao: "Što ću ja s tobom?".
"Oćito ćeš me morati trpjeti"-odgovorila sam mu.
"Ako mi nema druge"-našalio se.
"Pa, još uvijek me možeš ostaviti"-rekla sam mu.
"Neće se to tako skoro dogoditi"-odgovorio mi je.
Nakon toga poljubio me. Zazvonilo je, pa je Rick krenuo na svoj sat, a ja na svoj. Likovni je bio iduci sat, pa sam se požurila stići do učionice. Ušla sam u učionicu i prvo sam potražila Enu. Nije je bilo za našim stolom. Sjela sam i uzela svoj blok za crtanje. Crtala sam anđela. Tužnog anđela koji pokušava spojiti razlomljeno srce zagrljajem.
"Što se dogodilo našoj Faith?"-pitala je profesorica.
Ona me uvijek zvala Faith.
"Kako to mislite?"-uzvratila sam joj pitanjem.
"Kakve mi to depresivne slike crtaš?"-pitala me.
"A to. Pa, sviđa mi se slika. Ne znam zašto to crtam"-odgovorila sam joj.
"Pa, meni je to dovoljno. Ostavit ćeš mi rad na stolu"-rekla mi je profesorica i otišla dalje.
Završila sam sa crtanjem, pa sam spremila stvari. Pogledala sam na sat i shvatila da Ene i dalje nema. Zvonilo je za kraj sata, pa sam uzela crtež i prije nego li sam izašla, ostavila ga na stolu od profesorice. Od trčala sam do Ricka i rekla sam mu da Ene nije bilo na ovom satu. Tražili smo je za vrijeme odmora. Pozvala sam i Toma da je nađe, ali njoj nije bilo ni traga.
"Jeste li je našli?"-pitao je Rick.
"Ne, nema je"-rekao je Tom.
"Ni ja je nisam našla"-rekla sam.
Nakon što sam to rekla, došla mi je poruka na mobitel. Ena mi je poslala poruku da je otišla s Mattom negdje, ali me preklinjala da ne kažem Ricku gdje se nalazi.
"Tko ti je poslao poruku?"-pitao me Rick.
Nisam mu htjela lagati, ali nisam imala izbora. Gledao je u mene i kao da mu je pogled govorio 'Reci mi da je Ena poslala poruku'.
Pogledala sam ga u oči i rekla:"Mama mi je poslala poruku da operem veš kad dođem doma".
Nije posumnjao ni trenutka. Ali nije on tome kriv. Vrlo sam vješta lažljivica. Mogu slagati osobu gledajući je u oči. Jedina vrlina tog dara, kako ga ja nazivam, je to da se prilično dobro izvlačim iz gluposti koje učinim.
"Ne brini, sigurno je uredu"-tješila sam Ricka.
"Ma briga me. Nikada neće naučiti lekciju. Mogu se kladiti da upravo sada radi najveću glupost"
-rekao je Rick, ustao i otišao izvan škole.
Nisam htjela krenuti za njim, već sam otišla u drugom smjeru. Ponedjeljkom su treninzi od plesa u školi, pa sam otišla u svlačionicu. Presvukla sam se i uzela mobitel kako bih nazvala Enu. Nazvala sam je, ali javila se sekretarica.
Ostavila sam joj poruku: "Ena gdje si? Rick umire od brige, a ti isključiš mobitel. Nazovi me za pola sata jer imam trening koji si, usput, propustila! I kako to misliš s Mattom si?"
Mobitel sam bacila na ručnik koji je bio na tribini. Trenerice nije bilo, ali je zato umjesto nje bio jedan muškarac. Nije imao više od dvadeset i tri godine sigurno.
"Moje ime je Dizzy i bit ću vaš trener, pošto je vaša trenerica dala otkaz. Zvat ćete me Dizzy i obračat ćete mi se sa TI, a ne sa VI"-rekao je.
Dizzy je bio zgodan muškarac. Bio je visok oko metar i osamdeset osam, umjereno mišićav i prezgodan tip. Kosu je imao spletenu u mnogo pletenica, zubi su mu bili bijeli naspram njegove crne boje kože. Nosio je bijelu majicu bez rukava, sivu dugačku trenirku i široke tenisice. Zaista, bio je prezgodan. Čak sam i ja ostala zadivljena. Gledao nas je sa smješkom i predstavljao nam se.
"Ono što ste dosada učili kod trenerice Kaye zaboravite. Ja ću vas naučiti na drugačiji način. Treninge ćete imati i četvrtkom, što znači sutra u istom terminu. Tko se neće moći nositi s treninzima, slobodno može odustati"-govorio nam je.
Odmjeravao nas je pogledima i zastao na meni.
"Ti, dođi ovamo"-rekao je.
Došla sam do njega i on me okrenuo prema curama.
"Od ovoga će se sastojati vaša oprema. Majica bez rukava, marmama, trenirka i čarape. Tenisice još nećete trebati nositi"-rekao je i pokazao mi da se vratim nazad.
"Pa, možemo početi"-rekao je i došao do CD playera koji je bio na tribini. Upalio je muziku, a svirala je pjesma 'Let it rock'. Sve cure su bile zbunjene jer nikada nismo plesali na tu muziku, ali meni nije bilo ni do čega, pa sam počela sa svojim pokretima. Nisam uopće razmišljala što radim jer sam cijelo vrijeme mislila o Eni. Pjesma je završila i ja sam otišla do tribine. Dizzy je nešto govorio, ali nisam ga čula. Predpostavljala sam da je bila riječ o meni i da me čak oslovio imenom kako bi me dozvao. Uzela sam ručnik s tribine i otišla u svlačionicu. Presvukla sam si samo majicu, a hlače sam ostavila. Mrzila sam to priznati, ali izgledala sam nekako seksi. Uzela sam ruksak i izašla van. Pogledala sam na sat i bilo je tri i dvadeset popodne. Nisam bila na treningu niti petnaest minuta. Morala sam proći pored horde napaljenih dečkiju koji su dovikivali svakoj zgodnoj curi. Stavila sam si slušalice u uši i pustila glasno 'The Veronicas' da svira. Nisam pogledala u njihovom smjeru, ali sigurna sam da su nešto dobacili. Krenula sam pješice doma i zatekla Johna putem. Nisam htjela pričati s njime, ali nisam imala izbora.
"Zdravo ljepotice! Hoćeš li da te odvezem do kuće?"-pitao me.
"Može"-rekla sam mu i ušla u auto.
Nismo uopće pričali. Ali on je bio prvi koji je prekinuo šutnju.
"Hoćemo li do livade jedan dan?"-pitao me.
"Vrlo rado. Možemo već sutra. U četiri se nađemo na parkiralištu"-rekla sam mu.
"Dogovoreno"-složio se i stao kako bih izašla.
"Vidimo se sutra ljepotice"-pozdravio me.
Mahnula sam mu i ušla u kuću. Nije bilo nikoga. Bila je prevelika tišina. Otišla sam u sobu i odložila torbu. Uzela sam svoju drugu trenirku koju nosim po kući i uzela sam iPod. Otišla sam u vrt, lela se na vrtnu ljuljačku i gledala prema nebu. Na trenutak sam zaboravila na sve. Na Enu, Ricka, Dizzyija i sve ostalo. Samo sam tupo gledala u prazno nebo i razmišljala. Trgnula me tek zvonjava mobitela.
"Molim?"-javila sam se.
"Will, dolazim k tebi"-rekao je glas sa druge strane.

22:56 - Komentiraj [ 10 ] - On/Off - #