Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

18. Spremna?
ponedjeljak, 29.06.2009.
"Nemoj se brinuti"-rekao je Rick.
"Ne brinem se"-odgovorila sam mu.
Sjedili smo u autu i vozili smo se do bolnice. Danas sam išla na prve pretrage u vezi mog raka. Nisam bila nervozna kao što je Rick mislio. Rick je bio nervozniji od mene. Stali smo na semaforu i čekali smo. Preko ceste je prolazila obitelj. Otac, majka i kćer. Otac i majka držali su kćer za ruku. Ona je bila nasmijana od uha do uha i vukla ih je za sobom. Njih dvoje su je gledali s divljenjem. Malena je bila preslatka. Imala je svilenkastu kosu plave boje spletenu u kečke, nosila je žutu haljinicu i bijele sandale. Bila je neodoljiva. Obrazi su joj bili rumeni, a plave oči su joj se sjajile.
"Divna je, zar ne?"-pitao me Rick.
Pogledala sam ga i vidjela da je i on opazio malenu.
"Da, predivna je"-odgovorila sam mu.
"Želiš li jednu, samo reci"-našalio se.
"Javit ću ti ako ikada odlučim"-odvratila sam mu i nasmijala sam se.
Došli smo u bolnicu i bili smo pred ulazom. Sada sam bila malo nervorzna. Rukom sam potražila Rickovu ruku. Prihvatio ju je i poljubio je. Ušli smo u bolnicu i krenuli smo na odjel. Rick me poljubio, a onda je sjeo u čekaonicu dok sam ja bila u ambulanti.

***
"Vidiš, preživjela sam"-rekla sam Ricku.
"To treba proslaviti. Što kažeš na sladoled?"-pitao me.
Kimnula sam glavom i krenuli smo u slastičarnicu. Dok smo hodali, držali smo se za ruke kao djeca. Ušli smo u slastičarnu i naručili sladoled.
"Nemoj zaboraviti na maturalnu večer"-podsjetio me.
"Neću, ne brini. Oduvijek sam htjela ići na maturalnu večer"-odgovorila sam mu.
"I sada sam ti ja to omogućio"-nadopunio me.
"Upravo to"-rekla sam.
Kada smo došli u slastičarnicu, Rick je uzeo sladolede. Ja sam jela vaniliju, a on je uzeo kokos. Sjeli smo za stol i pričali smo o planovima za jezero. Rekao je kako su tamo dvije jednokrevetne sobe i jedna dvokrevetna. Jedna soba je bila za nas, druga za Enu i Toma i zadnja za Sindy i Matta.
"Zar će ići i Matt?"-pitala sam ga.
"Pa, da. Čuo sam da se promjenio, a i povest ću ga da Sindy radi društvo"-odgovorio mi je.
Složila sam se s njegovom idejom, ali ipak sam se prisjetila tuluma. Stresla sam se od same pomisli na tu noć. Pričali smo i o maturalnoj. Pošto je i Tom maturant, Ena će isto biti s nama. Već sam si predočila što će Ena učiniti samnom. Rick se samo nasmijao na to i zadirkivao me. Kada smo pojeli sladoled, krenuli smo se šetati po gradu. Zastao je kod dućana sa satovima. Pokazao je koji mu se sviđa. I meni se svidio. Sat je bio crni i sportski. Elegantan i potpuno se slagao s Rickovim izgledom. Pasali su si. Ostao je kraj tog izloga, a ja sam otišla dalje. Bile su izložene haljine za maturalne svečanosti. Bilo je svakakvih. Od narančastih, plavih do bijelih, pa čak i onih s dijamantićima. No jedna mi je zapela za oko. Dugačka crno-bijela haljina bez naramenica. Bila je predivna. Oko grudi se prostirala crna boja s bijelim sitnim točkicama. Ispod grudi je prevladavala bijela boja s iscrtanim crnim cvjetićima do struka, a kasnije je bila ukrašena sitnim, crnim točkicama. Zaljubila sam se u tu haljinu.
"Sviđa ti se?"-pitao me Rick.
"Divna je!"-uskliknula sam.
"Da, zaista"-složio se Rick-"Zašto je ne kupiš?"
Pogled mi je pao na cijenu.
"Nemoguće"-rekla sam-"Preskupa mi je. Nemam 400 dolara".
"Ništa nije nemoguće"-rekao je i zagrlio me.
Podigao je pogled na natpis i krenuo je samnom prema autu. Prošli smo pored dućana sa satovima, a ja sam bacila pogled na cijenu sata koji mu se sviđao. Bio je jeftiniji od moje haljine. Odlučila sam mu ga pokloniti za rođendan. Imala sam dva mjeseca do njegovog rođendana. Došli smo do auta i krenuli smo doma. Usput smo sreli Enu i Toma, pa smo ih pokupili. Ena je tražila haljinu i na licu joj se vidjelo da je presretna. Tom ju je zafrkavao da ga je izmorila više nego što ga trening izmori. Smijali smo im se cijelim putem. Kada smo došli doma, Rick me pozvao na večeru sa svojima.
"Ne znam baš"-rekla sam.
"Hajde. I Ena će dovesti Toma"-rekao je.
"Pa, uredu onda"-rekla sam i pristala.
Otišla sam se doma spremiti. Obukla sam kapri hlaće i majicu bez rukava. Izgledala sam prilično pristojno. Sišla sam dolje i rekla sam mami da idem na večeru kod Ricka, ali također sam joj rekla da je na terapiji bilo sve u redu. Izašla sam iz kuće i krenula sam kod Ene i Ricka. Rick me čekao vani, tako da nisam morala pozvoniti. U boravku mu je bio tata.
"Dobar dan gospodine Dawson"-pozdravila sam ga.
"Dobar dan Will. Kako si?"-pitao me.
"Pa dosta dobro gospodine. A vi?"-uzvratila sam mu.
"Dobro sam. Možeš me zvati Phil"-rekao je.
"Uredu... Phil"-rekla sam.
Osmjehnuo se i pomaknuo se da sjednemo do njega. Gledao je crtić. Bila sam začuđena. I to ne bilo kakv crtić, gledao je moj omiljeni, Scooby-doo. Bila je smješna scena, pa smo se oboje nasmijali.
"Volite crtiće?"-pitala sam ga.
"Da. Ivy me uvijek gnjavi zbog toga, ali i ona zna pogledati samnom"-odgovorio mi je.
"Tata"-uzdahnuo je Rick.
"Sine, ne brini. Neću te osramotiti"-našalio se Phil.
"I ja volim crtiće. Zapravo ovaj mi je najdraži"-odgovorila sam mu.
"I njemu je. Samo se srami priznati"-rekao mi je Phil.
"Zar opet pričaš o crtićima, dragi?"-obratila mu se gospođa Dawson.
"Moram draga. Ipak netko mora i sramotiti našeg dečka"-rekao je.
"Zdravo Will"-pozdravila me gospođa Dawson i zagrlila me.
"Dobar dan gospođo Dawson"-odzdravila sam.
"Oh, molim te! Zovi me Ivy"-rekla je i sjela s nama.
"Što je na današnjem meni-u draga?"-pitao ju je Phil.
"Lazanje. Nadam se da to voliš"-obratila mi se.
"Da. Volim lazanje"-rekla sam joj.
"Večera je poslužena!"-doviknula je Ena.
Ustali smo se i krenuli smo u blagavaonicu. Bila je prekrasna. Prevladavala je svijetlo smeđa boja koja se miješala s bijelom. Bila je topla i vedra prostorija. Krasile su je slike poviješane na zidu i par ormara. Nasred prostorije nalazio se veliki stol. Bio je drven i star. Potpuno se slagao s bojama i atmofserm. Phil je kao glava kuće sjeo na čelo stola. S njegove desne strane sjedila je Ivy. Kraj nje je sjedila Ena, a do nje Tom. S druge strane je sjedio Rick, a ja do njega. Zbog mirisa iz kuhinje sam polako ogladnila. Ena je pomogla mami donijeti lazanje na stol. Kada su sve donijele sjele su sa nama i počeli smo jesti.
"Draga, odlično je"-komentirao je Phil.
Svi smo se složili oko toga. Zaista je bilo fino. Tijekom večere pričali smo o Tomu i Eni. Naravno, nikad im nisu spomenuli za tulum-nezgodu. Phil ih je zafrkavao, a mi smo se smijali. Nakon večere sjeli smo u dnevnu sobu. Phil je sjeo u svoj naslonjač, a Ivy je sjela na naslon naslonjača. Tom i Ena sjeli su se na dvosjed, a Rick i ja sjeli smo na trosjed.
"Mama, ispričaj nam kako ste se sreli ti i tata"-rekla je Ena.
"Ne znam baš"-počela je.
"Da, ispričajte nam tu priču"-rekla sam.
"Hajde draga, udovolji im"-složio se Phil.
"Pa, dobro. Upoznali smo se na jednom tulumu. Phil je bio normalan dečko. Nije pripadao ni sportašima ni štreberima. Pričao je sa mojom prijateljicom Katy. Ona je bila navijačica i imala je sve što je poželjela, osim jedne stvari, Phila. Ja sam pogledala prema njima i ulovila sam ga kako je on pogledao prema meni. Spustila sam pogled i krenula sam van. Sjela sam na klupicu koja je bila pored bazena i gledala sam sportaše kako se opijaju. Dok sam ih tako gledala.."-govorila je.
"Pojavio sam se ja"-nastavio je Phil-"Sjeo sam kraj nje i počeli smo razgovarati. Znao sam joj ime, kao i ona moje. Pitao sam je ima li dečka jer je uvijek bila priča o njoj i najvećoj legendi u školi. Pričali smo o tome što volimo, a ispostavilo se da imamo što šta zajedničko. Na posljetku mi je dala broj. Pitao sam je za ples i pristala je, pa smo plesali. Složili smo se da je tulum bio jadan, pa smo oboje otišli. Otpratio sam je doma, a tamo je i pao prvi poljubac".
"Kasnije smo se viđali potajno. Nisam htjela da Katy sazna za nas jer bi joj to povrijedilo osjećaje. Ali, saznala je, a onda su počela mračna vremena za nas. Iscenirala je napad na samu sebe i okrivila je Phila za to. Slagala sam joj da ću se maknuti od njega, ali nikad nisam. Razlog je bio to što sam znala gdje je bio i s kim je bio. Poslije sam razgovarala s njom i rekla sam joj da znam gdje je bio i da znam da je lagala. Prekinula sam priajteljstvo s njom i krenula sam svojim putem. Svi su znali za mene i Phila. I svi su znali da je Katy lagala. No, ona nije odustala. Na maturalnoj večeri, Katy me namamila u sporednu dvoranu u kojoj je bio bazen. Napisala mi je pismo u Philovo ime i poslala mi ga je. Ušla sam u dvoranu, ali umjesto Phila zatekla sam Katy. Rekla mi je da sam ja kriva za sve. Svi su je počeli mrziti u školi i ispala je iz navijačica. Govorila mi je da sam ja kriva za sve. Pokušala sam je smiriti, a onda je izvukla pištolj. Uperila ga je u mene i opalila je njime. Sve se dogodilo u sekundi. Zatvorila sam oči, ali i dalje sam stajala i nisam osjećala nikakvu bol. Samo sam čula muški glas i bolni jauk. Kada sam otvorila oči, vidjela sam Phila kako leži na podu u krvavom odjelu. Brzo sam se kleknula pored njega i dala mu svoj bolero da ga stisne na ranu. Katy je bila shrvana. Nije mogla vjerovati da ga je upucala. Ispričavala se cijelo vrijeme. Phil joj je odgovorio da nije kriva za to, ali nije ga slušala. "Bit će vam bolje bez mene" rekla je, uperila pištolj u glavu i upucala se. Pala je u bazen, pa se njezina krv brzo raširila bazenom. Nisam mogla vjerovati da je to učinila. Skočila sam u bazen za njom i potražila sam joj bilo. Nije kucalo. Bila je mrtva. Izvukla sam je izvan bazena i brzo sam otišla u dvoranu. Pozvali su hitnu i brzo su došli. Phila su prevezli u bolnicu, a ja sam otišla s njim. I, da preživio je"-govorila je Ivy.
"Onda sam je nakon fakulteta zaprosio, oženio i rodili ste se vi"-rekao je Phil.
Komentirali smo priču i onda je počela priča o Ricku i meni. Kasnije sam morala ići.
"Bilo mi je stvarno super"-rekla sam Ivy.
"Hvala ti"-rekla je.
"Ma, nema na čemu"-odgovorila sam joj.
"Ne, hvala ti zbog Ricka. Ti si razlog njegove promjene. Hvala ti što ga voliš. Zahvaljujem ti kao majka"-rekla mi je.
Nisam shvatila što je time htjela reći, ali vidjela sam da joj suzu u oku. Zagrlila me i poljubila u čelo, te se vratila u kuću. Rick me otpratio do kuće.
"Rick, što je tvoja mama mislila kad je rekla da sam ja razlog tvoje promjene?"-pitala sam ga.
"Ah, shvatila si to?"-pitao me.
Kimnula sam glavom i pogledala sam ga.
"Pa, sada je kasno. Sutra ću ti ispričati"-rekao mi je.
"Uredu"-odgovorila sam mu.
Poljubio me i poželio mi je laku noć. Ušla sam u kuću i krenula sam u sobu. Otuširala sam se, obukla piđamu i legla u krevet misleći o Rickovoj promjeni.

16:51 - Komentiraj [ 39 ] - On/Off - #