Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

14. Sreća u nesreći
nedjelja, 31.05.2009.
Ne, to sigurno nije moguće. Mislim, ne ne. Odvukla sam se natrag u krevet i razmišljala sam. Ono popodne kada smo Rick i ja spavali mi se motalo po glavi. Povezala sam mučnine i nesvjesticu s tim i računala sam. Nije moguće. Pa ja ne mogu biti trduna, štitili smo se! Mama je ušla u sobu, a onda sam postala blijeda.
"Što nije u redu dušo? Blijeda si"-rekla mi je.
"Mama, kako si znala da si trudna?"-pitala sam je.
"Pa, znala sam to jer nisam mogla jesti čokoladu"-rekla je i zastala.
Pogledala me malo bolje i pitala: "A zašto te to zanima?"
"Pa, ja sam spavala s Rickom"-rekla sam joj.
Nije rekla ni riječi.
"Mama, reci nešto"-rekla sam joj.
"Jeste li se štitili?"-pitala me.
Pogledala sam je u čudu i rekla: "Zar nećeš poluditi?"
"Zašto? Pa to je sasvim normalna stvar. Svi smo znali da se i to trebalo dogoditi. Ali, zar ti sumnjaš da si trudna?"-pitala me.
"Pa, kada sam bila u školi povratila sam, a sada sam se i onesvjestila"-rekla sam joj.
"Ovako. Sutra ćemo zajedno otići liječniku. Nećeš kupovati ove testove jer su nepouzdani"-rekla mi je i osmjehnula se.
"Dobro"-odgovorila sam joj.
Onda me zagrlila, poljubila i izašla van. Ovo je prošlo dobro. Mislila sam da će poludjeti, ali prevarila sam se. Stvarno sam sretna što imam takvu mamu. Ugasila sam svjetlo i zaspala.

***
Nježna ružičasta boja na zidovima me okruživala. Stajala sam kraj prozora kroz kojeg je dopirala svjetlost. Imala sam dugu plavu haljinu na sebi, a u rukama sam držala dijete. Predivno dijete blago rumenih obraza koje me gledalo svojim predivnim zelenim očima. Imala je malo crvenkaste kose, a bila je tako mala i krhka. Osmjehnula sam se djetetu i počela sam mu pjevati uspavanku. Nakon par minuta, sklapale su joj se oči i ona je zaspala. Kraj mene je stajala kolijevka, pa sam dijete polegla u nju. Sjela sam kraj nje i nisam je ni na tren ispuštala iz vida. Odjednom, netko me primio za ramena. Okrenula sam se da pogledam tko je to i vidjela sam Ricka. Osmjehnuo mi se, a ja sam mu uzvratila osmjehom.
"Predivna je. Na majku"-rekao je.
"Ne, na oca je"-rekla sam.
Rick me primio za ruku i ja sam ustala. Poljubio me. Plač. Čula sam plač, dijete je plakalo. Otrgnula sam se iz Rickovog zagrljaja i pogledala sam u koljevku. Djeteta nije više bilo unutra. Podgila sam glavu i vidjela sam kako John drži moje i Rickovo dijete.
"John, što to radiš!"-zaderala sam se.
"Ovo dijete je trebalo biti moje"-rekao je John i stao je na balkon.
"John predaj mi moje dijete!"-viknuo je Rick i krenuo je prema njemu.
John je moju bebu podigao iznad balkona, tako da je ispusti.
"NE!!!"-zaderala sam se i potrčala sam prema njemu.
John je pustio dijete, Rick je skočio na Johna i počeo ga je udarati, a ja sam se bacila niz balkon. Uhvatila sam dijete i zaštitila sam ga od pada. No, ja sam pala. Osjetila sam kako mi je zrak napustio tijelo. No, bez obzira na to nisam ispuštala svoju bebu iz ruku.
"Sigurna si"-rekla sam joj i sklopila sam oči.
Probudila sam se u sobi bijelih zidova prošarani duginim bojama. Moja soba. Nigdje nije bilo djeteta ni balkona. Bila sam samo ja u svome krevetu. Pogledala sam na mobitel i bilo je šest sati. Polako sam se ustala iz kreveta i otišla sam u kupaonu, ali u glavnu kupoanou. Pustila sam vodu da ispuni kadu i otišla sam u sobu. Iz ladice sam uzela blijedo žutu majicu i tajice. Vratila sam se u kupaonicu i skinula sam pidžamu sa sebe. Sjela sam u kadu i naslonila se glavom na jastučić koji je bio pričvršćen za kadu. Zatvorila sam oči i zamislila sam se. Zamislila sam Rickovu reakciju kada bih mu rekla da sam doista trudna. A tek ja? Kako ću ja reagirati? Ja nisam spremna za dijete, bebu. Ja ne želim dijete. Ne, ja to ne mogu! Ali, ako sam trudna pobacit ću jer ne mogu ja to. To je bila moja odluka. Glavom su mi prošle i lijepe stvari oko dijeteta, ali i one užasne. Bila sam premlada i nisam se mogla držati s tim. Pobačaj. To je bila moja odluka. Voda se nakon nekog vremena ohladila, pa sam izašla van iz kade i umotala sam se u ručnik. Otišla sam u svoju sobu. Obrisala sam se ručnikom i obukla sam se. Počešljala sam si kosu i stavila je u pletenicu. Kada sam završila, otišla sam u kuhinju i pojela sam doručak. Krenula sam sjesti u sobu, ali umjesto toga otišla sam u WC. Sav doručak sam povratila. Ustala sam se i umila sam se. Opet sam oprala zube kako bih se riješila tog odvratnog okusa. Sada sam se bojala još više. Sada je već bilo osam sati i mama je bila budna. Tata je otišao na posao, a mama me pozvala da siđem. Prešutjela sam joj da sam opet povratila.
"Jesi li spremna?"-pitala me.
"Da"-odgovorila sam joj.
Dok sam ja ulazila u auto, mama je zaključala kuću. Upalila je auto i krenule smo prema bolnici. U autu je bio muk. Ni ona ni ja nismo ništa progovorile. Pasala mi je ta tišina. Nisam znala jesam li joj mogla išta govoriti u ovome trenutku. Četrdeset minuta vožnje u čistoj tišini. Kada smo došle, mama je parkirala u garažu i krenula je samnom k doktoru. Ušle smo u bolnicu i otišle smo na treći kat-ginekološki odjel. Tamo smo sjele u čekaonicu i čekale smo. Sjedila sam tamo i zurila sam u TV. Čekala sam samo deset minuta, a činilo se kao vjećnost. Mama je ostala vani, a ja sam ušla.
"Sjedni Will"-rekla mi je doktorica Johnson.
Sjela sam na stolac kod njenog stola, a ona me počela ispitivati.
"Uredu, sada mi reci je li ti ovo prvi pregled?"-pitala me.
"Pa, zapravo sam došla jer sumnjam da sam trudna"-rekla sam joj.
"Kada si počela sumnjati na to?"-pitala me.
"Prije tri dana. Prvo sam povratila, a onda sam pala u nesvijest. Mislila sam da je to samo od iscrpljenosti, ali vidjela sam na mensturalnom kalendaru da mi mjesečnica kasni"-objasnila sam joj.
"Kada si zadnji put spavala s dečkom?"-upitala me.
"Prije tri tjedna"-odgovorila sam joj.
"A kada si zadnji put imala mjesečnicu?"-opet me pitala.
"Zadnji put je bilo oko 10.5."-odgovorila sam joj.
Pogledala me i rekla: "Sada je 20.6., a ti si imala posljednju mjesečnicu prije mjesec i pol".
Pozvala je sestru i rekla joj je da mi izvade krv. Ona me odvela u drugu sobu i tamo mi je izvadila krv. Nisam osjetila ubod igle. Kada sam se vratila natrag, doktorica mi je rekla da ostavim broj telefona i da će mi javiti sutra za rezultate.
"Možete li me onda i pregledati? Za antibebi pilule i to?"-pitala sam je.
"Naravno"-rekla je.
Pregled nije dugo trajao. Nakon što me pregledala, počela mi je postavljati pitanja o prvoj mjesečnici, spolnim odnosima i te stvari. Deset minuta kasnije sam izašla van i krenula sam doma.
"I, što ti je rekla doktorica?"-pitala me mama.
"Uglavnom me ispitivala o mjesečnici i tome. Rekla je da će nalazi biti gotovi sutra i da će nas nazvati"-odgovorila sam joj.
"Uredu. Sada ću te odvesti doma i ideš ravno u krevet"-rekla mi je mama.
Kimnula sam glavom, iako sam znala da neću biti u krevetu. Kada me dovezla doma, ja sam izašla, a ona je otišla na posao. Ušla sam u kuću i krenula sam u sobu. Uzela sam knjigu i počela sam je čitati, ali sam ubrzo odustala. Zatim sam otišla na internet i cijeli dan sam igrala igrice. Vrijeme je sporo prolazilo. Samo sam igrala igrice i ljenčarila po cijeli dan. Odjednom, netko je pozvonio na vrata. Sišla sam u prizemlje i otvorila sam vrata. Bio je to John.
"Koju riječ nisi razumio u rečenici 'Ne želim te vidjeti'?"-pitala sam ga.
"Kako ti zvuči odgovor ni jednu?"-uzvratio mi je.
Krenula sam zatvoriti vrata, ali John je postavio nogu i silom je otvorio vrata.
"Imaš li što god protiv da uđem?"-pitao me.
"Zapravo imam, da"-rekla sam mu.
No, svejedno je ipak ušao.
"Idi van!"-viknula sam.
Ušao je u dnevnu sobu i sjeo je na trosjed.
"Rekla sam ti da odeš van"-počela sam ga izbacivati.
"Prestani. Sjedni kraj mene"-rekao mi je i primio me za ruku.
Istrgla sam ruku, ali on me opet primio. Povukao me jako blizu sebe i počeo mi je usnama prelaziti licem.
"Pusti me!"-rekla sam mu i pokušavala sam se odmaknuti od njega.
John me nije htio pustiti. Njegove ruke su promjenile položaj. S mojih leđa prešle su na noge. Podigao me i počeo me nositi na kat.
"Kamo me to nosiš?"-pitala sam ga, vrpoljeći se još više.
Nije ništa rekao, već me nastavio nositi. Ušao je u sobu od mame i tate i bacio me na njihov krevet. Bacio se na mene i počeo me ljubiti po vrati.
"Pusti me!!!"-vikala sam i derala sam se.
Suze su mi tekle samo tako. Nisam htjela da me ima itko drugi osim Ricka. Rick, moja ljubav.
"Sada ćeš biti samo moja"-rekao je John i dalje dirajući me i ljubeći.
"John prestani!!"-vikala sam i micala njegove ruke sa sebe.
Rastrgao mi je majicu i grudnjak. Ljubio me po grudima, a onda sam ga ugrizla za ruku. Zaurlao je od boli, a ja sam brzo povukla majicu za sobom i potrčala sam iz sobe.
"E, nećeš!"-viknuo je John i povukao me natrag.
"John, nemoj molim te!"-počela sam ga moliti.
"Volim te, Will. Shvati to"-rekao je i nastavio dalje.
"Nemoj, naudit ćeš mi. Naudit ćeš mojoj bebi!!!"-konačno sam se zaderala.
Bila sam bespomoćna. Suze su mi tekle kao nikada, doslovno sam cmizdrili i plakala krokodilske suze. Više nisam osjetila njegove poljupce i dodire na sebi.
"Što si rekla? Beba? Kakva beba?"-pitao me.
"NOSIM RICKOVO DIJETE!!"-zaderala sam se kroz suze.
John me pogledao i ustao je s mene.
"Dijete! Od njega!!! Kako si mogla ti, ti... Ne mogu vjerovati!!"-vikao je na mene.
Sklupčala sam se kraj jastuka i obujmila sam noge rukama.
"Idi!! Ne vraćaj se nikad više, idi!!!"-viknula sam mu i potrčala sam u svoju sobu.
Zaključala sam vrata i sjela točno kraj njih i ormara. Čula sam Johna kako je otišao. Suze su mi samo padale. Nisam mogla ništa vidjeti.
"Rick, gdje si? Zašto si otišao? Trebaš mi!"-zazivala sam ga.
Još uvijek sam mogla osjetiti njegove dodire i poljupce. Bilo mi je užasno. Strah, bojala sam se da opet ne dođe. Otpuzala sam u kupaonu i pustila sam vodu. Ušla sam u kadu u odjeći i počela sam ribati kožu, vrat i lice spužvom. Bila sam sva crvena, ali nikako nisam mogla oprati taj osjećaj. Vratila sam se u sobu i sjela sam kraj kreveta. Iz ladice sam izvadila pismo koje mi je Rick ostavio još onaj put kada je otišao. Nisam ga otvorila do sada. Sada sam imala potrebu otvoriti pismo. Izvadila sam papirić.
"Ako ti ikada bude teško, nazovi me"-pisalo je na ceduljici.
Uzela sam telefon i stala sam tipkati broj. Zvonilo je dva, tri puta, a onda se netko javio.
"Halo?"
"Rick, jesi li to ti?"-pitala sam ga.
"Da, ja sam"-odgovorio mi je.
"Rick, trebam te"-rekla sam mu kroz suze.
"Will? Ti plačeš? Što se dogodilo?"-upitao je.
"On, on me htio silovati! Trebaš mi, molim te!"-samo sam to bila u stanju izgovoriti.
"Tko te pokušao silovati? Will, reci mi tko je, ubit ću ga"-govorio je Rick, a mogla sam i osjetiti njegov bijes.
"John, John me pokušao silovati. Rick, molim te , preklinjem te, vrati se!"-molila sam ga.
"Will, smiri se. Ja ću se sutra vratiti, a ti sada odi u krevet i pokušaj se odmoriti"-rekao mi je Rick.
Plakala sam i previše. Suze su mi odjednom prestale teći, nije ih bilo.
"Požuri"-rekla sam mu.
"Budem, ne brini. Volim te"-rekao mi je i poklopio.
Poslušala sam ga i vratila sam se u krevet. Gledala sam u jednu točku na zidu i pokušala sam se smiriti. No, zaspati nikako nisam mogla. Svaki put kada sam pokušala, vratila sam se u sobu do moje i u bespomoćne vriskove. Ostatak dana provela sam tako, a onda je došla noć. Sklopila sam oči i zaspala. Utonula sam u dubok san.

21:19 - Komentiraj [ 13 ] - On/Off - #