Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

19. Oprosti mi
nedjelja, 05.07.2009.
Probudila sam se nakon samo par sati sna. Cijelo vrijeme sam razmišljala o Ivynim riječima. Kako sam ja to promjenila Ricka? Bilo je sedam sati, a to je znak da je još prerano da mi i prijatelj dođe u posjet, a kamoli dečko. Ustala sam se i počela sam pospremati sobu. Morala sam nečime odvratiti misli. Kada sam završila sa spremanjem sobe bilo je osam. Još uvijek rano, pomislila sam. Dohvatila sam trenirku i majicu iz ormara i otišla sam u veliku kupaonu. Dok sam čekala da se kada napuni, raščešljala sam si kosu. Ušla sam u kadu i pokušala sam se opustiti. Uspjeh. Sada sam razmišljala o školi. Vraćam se sutra u školu. Škola. Suvišna ispitivanja i komentari. Ali, najviše sam se bojala toga što ću vidjeti mog zamalo silovatelja, Johna. Trnci su mi prošli tijelom. Ne moram se brinuti. Rick će biti samnom. On mi se neće ni približiti. Neće moći. Nakon što sam se okupala, obukla sam se i posušila kosu. Sišla sam u prizemlje i pojela doručak sa mamom i tatom. Oni su planirali otputovati na duže vrijeme u Egipat. To mi je bilo idealno. Moći ću prespavati kod Ene i Ricka i oni će moći biti kod mene. Kada sam završila s doručkom, otišla sam u sobu. Sada je već bilo pola deset, pa sam poslala Ricku poruku. Rekao mi je da dođem k njemu. Obula sam se i otišla sam k njemu.

***
Vrata mi je otvorila Ivy. Toplo me pozdravila zagrleći me.
"Rick, Will je ovdje"-dozvala je sina.
"Pošalji je gore"-odgovorio joj je.
"Znaš put"-rekla je Ivy i otišla je u kuhinju.
Popela sam se uz stepenice i otišla sam do Rickove sobe. Pozdravila sam Enu i Toma koji su bili u njezinoj sobi.
"Još si u krevetu?"-pitala sam Ricka u šali dok sam ulazila u njegovu sobu.
"Još samo pet minuta"-odgovorio je.
Rukom mi je pokazao da sjednem kraj njega. Kada sam prišla krevetu, skočila sam na njega.
"Moraš biti puno bolja"-rekao je i stisnuo me u zagrljaj.
"Da, nakraju sam ja zaradila masnicu"-uzdahnula sam.
"Nisam ti ja kriv. Sama si skočila na mene"-rekao je.
Nasmijao se i poljubio me.
"A sada mi reci svoju mračnu prošlost"-rekla sam u šali.
"Naravno"-rekao je i ustao se kako bi zatvorio vrata sobe.
"Sjećaš li se kada sam ti pričao o Eninom bivšem koji ju je pokušao ubiti?"-pitao me.
"Da, sjećam se"-rekla sam mu.
"Pa, lagao sam ti o jednoj stvari. Nije ga ona ubila. Ja sam ga ubio"-počeo je govoriti.
Nisam ništa rekla. Samo sa gledala u njega.
"Priča nije išla onako kako sam ti rekao. Išla je drugačije. Ena je upoznala tog dečka na facebook-u i sprijateljila se s njim. Govorila mi je o njemu. Rekla je kako je divan i kako sve obećava. Nije mi rekla njegovo ime. Tjedan dana nakon toga, ona je bila na nastupu. Ulogirao sam se na njezin profil i počeo sam pričati s tim likom. Predstavio sam se kao njezina prijateljica i pokazao sam mu sliku cure iz naše škole. Crna kosa i plave oči su ga odmah zavele. Počeo joj je govoriti svašta. Od perverznih stvari do predivnih stvari na koje bi svaka cura pala. Na kraju sam ga pitao ima li curu. Odgovorio je da pokušava zavesti Selenu i da će je na kraju iskoristiti. Odmah sam znao da je moram zaštititi. Kada se vratila doma, ispričao sam joj sve što mi je rekao, no ona mi je odbijala vjerovati. Rekla je da lažem i da joj samo želim upropastiti još jednu vezu. Rekao sam joj da ću je pustiti na miru, ali nisam mogao. Taj tip je bio zao. A pomisao da će oduzeti ljepotu mojoj sestri jačala mi je želju da ga rastrgam. Nakon par dana, našli su se i počeli su hodati. Dva mjeseca je sve bilo divno i krasno, ali znao sam da neće dugo potrajati"-govorio je Rick.
Što se dalje dogodilo?"-pitala sam ga.
"Rekla mi je da ga ne voli. Da joj se dečko gadi i da sam imao pravo. Pokušao je spavati s njom, ali ona se nije dala. Rekao sam joj da ode k njemu i da ga ostavi. Otišla je k njemu i ostavila ga je, ali on to nije mogao podnjeti. Oteo ju je i držao vezanu devet dana u svojoj vikendici. Nitko nije znao gdje je ona. Mama i tata su bili očajni. Prijavili smo otmicu i policija je počela tražiti. Ništa nisu našli, a onda sam ja nastupio. Otišao sam u tatinu radnu sobu u kući i uzeo sam pištolj i ormara. Napunio sam ga i ostavio sam poruku tati na stolu. Kasnije sam izašao iz kuće i rekao sam mami da ja idem tražiti Enu. Prvo sam pitao za informacije njezine prijateljice. Pitao sam ih znaju li gdje živi Ian i znaju li gdje je ona. Jedna je znala gdje živi. Uzeo sam adresu i uputio sam se odmah tamo. Kuća u kojoj je živio je bila ogromna. Bio je iz bogate obitelji, nema sumnje. Pozvonio sam na vrata. Nitko nije otvarao, a onda sam uočio da su vrata otvorena. Ušao sam u kuću. Krenuo sam u dnevnu sobu gdje sam uočio Ianovu mamu. Sjedila je na trosjedu i gledala TV. Pozdravio sam je no nije se okrenula. Prišao sam joj i vidio sam da je mrtva. Bila je upucana ravno u srce. Bila je sva krvava. Čuo sam krik iz druge prostorije. Požurio sam vidjeti tko je viknuo. Prizor je bio užasan. Ian je ubio vlastitog oca. Gospodin Stone je ležao u lokvi krvi, a Ian je stajao i još uvijek pištolj držao uperen u njega. "Oprosti oče. Ja je volim"- to je rekao. Izašao je iz prostorije i krenuo prema izlazu. Pozvao sam policiju i uputio ih na adresu i krenuo sam za Ianom. Vozili smo se kroz šumu. Put mi je bio poznat jer smo uvijek ovuda išli na kampiranje. Vozili smo se oko pola sata do odredišta. Stigli smo do kuće. Bila je to drvena kućica smještena uz obalu umjetnog jezera. Bila je krasna, nema sumnje. Sakrio sam se pod prozor kućice i promatrao sam. Vidio sam Enu zavezanu na krevetu. Odjeća je bila rastrgana s nje, a ona je jecala. Iskoristio ju je. Bijes u meni je još više narastao. Vidio sam kako joj je prišao da je poljubi. Rekao joj je da je ubio svoju obitelj, a onda i našu. Ena je plakala još više. Odšuljao sam se na glavni ulaz u kućicu i ušao sam. Došuljao sam se do sobe i čekao prigodan trenutak. Odložio je pištolj na ormarić i približio se Eni. Skinuo joj je povez s usta. Odgovorila mu je da se nikada neće udati za njega i da mu ne vjeruje na riječ. Ušao sam u sobu i pokazao joj da šuti. Zavađala ga je i govorila mu je ono što je on htio. Uzeo sam pištolj iz jakne i stavio sam mu ga kraj uha. "Mogao sam i misliti"-rekao je. Ustao je i nije oklijevao. Udario me u trbuh i oteo mi je pištolj. Mogao sam i misliti da će to napraviti. Držao je pištolj uperen u Selenu i rekao mi je da odem inače će je ubiti. Nisam to mogao. Potrčao sam prema njemu i primio pištolj, no... On je okinuo i pogodio je Enu. Vidio je što je napravio i brzo je pohitao k njoj. Rekao joj je da nije htio, da je voli i da ga ne napušta. Ona mu je odgovorila da ga mrzi i da će radije umrijeti nego biti njegova žena. Uzeo sam pištolj koji je bio na ormariću i pozvao sam ga imenom. On se okrenuo i vidio me s pištoljem. Ismijao me i rekao da nemam hrabrosti da ga ubijem. Ismijao mi je sestru. Ispričao mi je što joj je napravio. Rekao mi je da ju je silovao i mučio. Na poslijetku je viknuo "Ubij me!". Upucao sam ga tri puta. Za sekundu je bio mrtav. Uzeo sam Selenu i odveo sam je u bolnicu. Imao sam sreću jer je bila živa. Cijelo vrijeme je govorila da me trebala slušati. Ali ja sam okrivljavao sebe. Nastupila su mračna vremena za mene. Bio sam u ogromnoj depresiji. Imao sam curu tada, ali bio sam u tolikoj depresiji da sam je i ubio. Počeo sam piti svakodnevno. Nije bilo dana a da nisam pio. Ta tri mjeseca mog života bila su dovoljna da umrem. Ena me pokušavala spasiti. I mama i tata također. Nikad nisam nikome rekao za Gininu smrt. Ubio sam je Ianovim pištoljem, tako da su mislili da ju je on ubio. Jednom sam kupio i drogu. Počeo sam je mrviti, ali mama me vidjela i uzela mi ju je. Udario sam je. Vlastitu majku sam udario. Ona mi je to oprostila, ali ja sam sebi nisam mogao. Danima sam umirao u sebi, sve dok se nismo preselili. Znalo se dogoditi da popijem nekad, ali odlučio sam prestati jer sam vidio kakvu bol mama osjeća kada me gleda takvog"-pričao je.
Sjetila sam se da sam vidjela Enu u masnicama jednog dana kada sam došla kod njih.
"Znači, ono kada je Ena imala masnice, ti si.."-počela sam.
"Da, ja sam je udario. Nisam bio priseban"-rekao je.
"Zašto?"-pitala sam ga.
"Kada sam te prvi put vidio mislio sam opet neka praznoglava cura, ali kada sam pričao s tobom, nešto se dogodilo. Osjetio sam potrebu da te opet vidim i da opet pričam s tobom. Zaljubio sam se. A onda kada sam te poljubio na tulumu prvi put, znao sam da si ti prava"-rekao je.
"Zašto si opet išao piti onda?!"-pitala sam ga podižući glas.
"Izbjegavala si me. Bila si stalno sa Johnom, a mene si izbjegavala. To mi je smetalo, pa sam zato pio. No, kada si došla... Bio sam priseban. Bacio sam bocu u smeće i obećao sam sebi da ne smijem piti inaće ću te izgubiti"-rekao je.
"Ne, neću te ostaviti. Ti me trebaš. Ne smijem dopustiti da si uništiš život. Volim te"-rekla sam mu.
"Will, ja sam ubojica. Ubio sam ljude!"-gotovo se zaderao.
"Neka si. Ian je zaslužio, a Gina si je sama kriva"-rekla sam.
Zaprepastila sam se kako sam ga štitila. Znala sam da je kriv, ali ipak sam ga štitila.
"Hvala ti. Onda, misliš da bi mi mogla oprostiti tu laž?"-pitao me.
"Da. Naravno"-rekla sam mu i zagrlila ga.
Hrabro je postupio. No, ja sam bila kukavica. Nisam mu mogla priznati za poljubac. Ne sada, ni ikada.

***
Ostatak dana smo proveli kod njega. Rekla sam mu za put mojih roditelja i rekla sam mu za moj plan.
"Zar te neće biti strah spavati s ubojicom?"-zafrkavao me.
"Već sam spavala sa ubojicom i mislila sam da imam njegovo dijete"-rekla sam mu.
"Možemo se dogovoriti da ti ga napravitm"-rekao je i nasmijao se.
"Ne, ne. Još sam mlada"-rekla sam mu.
Ležali smo u njegovom krevetu i pričali smo o putu na jezero i maturalnoj.
"Veseliš se?"-pitao me.
"Da, jako"-rekla sam mu.
Približio me bliže svojim usnama i poljubio me. Bio je to savršen poljubac ikada.

11:12 - Komentiraj [ 38 ] - On/Off - #