Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

17. Pjesma
petak, 19.06.2009.
"Što ako me pokuša pronaći?"-pitala sam ga.
"Neće ti nauditi, ja sam tu i štitit ću te"-pokušavao me smiriti.
Krenuli smo se dalje šetati, a ja sam se stisnula skroz uz njega. Zaista sam se bojala. Sjeli smo na klupicu u parku. Naslonila sam glavu na Rickovo rame i gledala sam sunce kako zalazi.
"Divno je"-komentirala sam.
"Je, zaista je krasno"-rekao je.
Pogledala sam ga i vidjela sam da nije baš zainteresiran. Nisam ga htjela ispitivati da ga ne naljutim. Odjednom sam se trgnula
"Što je bilo?"-pitao me Rick.
"Tu je"-rekla sam mu.
Osjetila sam kako su me prošli trnci. Postalo mi je hladno iako je vani bilo plus trideset.
"Tko je tu?"-pitao me.
"Rick, idemo doma. Molim te idemo doma"-rekla sam i pokušala ne briznuti u plač.
"Will, tko je tu?"-rekao je Rick i odmaknuo me od sebe držeći moja ramena.
"Rick! Molim te, idemo!"-podigla sam glas i pustila suzu.
"Will, moraš mi reći tko je tu"-inzistirao je.
"John je tu. Osjetim da je ovdje. Tu je. Rick, vodi me!"-rekla sam napokon.
"Uredu je, nemoj plakati. Idemo"-rekao je i privukao me u zagrljaj.
Bila sam umorna, ali i oprezna. Nisam si dopustila da padnem u nesvijest jer bi onda tek bilo strašno. Pokušala sam ostati budna, ali oči su mi se sklapale.
"Rick, meni se spava"-rekla sam mu.
"Izdrži još malo. Daj da te ponesem"-rekao je
Prebacila sam ruke preko njegovog vrata, a on me primio u naručje. Sakrila sam glavu kraj njegovog vrata i zaspala.

***
Sve je bilo mračno i tamno. Visoka drveća su se prostirala visoko u zrak i zaklanjala su sunce. Tama se nadvila nad šumom. Trčala sam i trčala sve dalje i brže. Nisam našla izlaz. Nisam htjela stajati, već sam samo trčala. Odjednom sam izašla na livadu. Pogledala sam je bolje. Bila je to ona livada na kojem sam bila sa Johnom. Čula sam korake osobe koja je dolazila. Osvrtala sam se da pogledam tko je to bio. Nigdje nisam našla nikoga. Na livadu je iskoračao Rick. Potrčala sam mu u zagrljaj.
"Rick!"-zazvala sam ga.
Zagrlio me, a onda je postao nagao. Ruke su mu putovale mojim leđima, a usne su mu dodirivale moj vrat. Ne, to nije bio Rick. Bio je to John.
"Ne boj se"-rekao je.
Potpuno me pridobio. Više nisam osjećala svoje tijelo. Nisam mogla govoriti. Bila sam paralizirana. Ruke su mi se objesile dok me on ljubio. No, ovaj put je bio nježan. Spustio me na zemlju i počeo me otkopčavati. Dodirivao me i ljubio.
"Amm. John, ne"-pobunila sam se, ali jedva čujno.
Sklopila sam oči i potpuno sam se prepustila. Bilo je ugodno, ali onda se začuo moj vrisak. Otvorila sam oči i shvatila da je to bio samo san.
"Sve je uredu, Will. To je bio samo san"-tješila sam se.
Nisam vidjela Ricka kraj sebe. Ustala sam se iz kreveta i pogledala sam na sat. Bilo je osam sati ujutro. Otišla sam u kupaonicu i pustila sam vodu u kadu. Sjela sam na rub kade i čekala sam da se napuni vodom. Lagano sam vrhovima prstiju prelazila po vodi. Kada bih dotakla vodu, storio bi se krug koji se širio i širio. Nakon par trenutaka bi nestao, a ja bi ga opet stvorila. Zamislila sam se, ali nisam ni o čemu razmišljala. Jednostavno sam se isključila. Vratila sam se u stvarnost kada mi se oglasio mobitel. Zatvorila sam vodu i otišla sam vidjeti što mi javlja mobitel. Prazna baterija. Stavila sam ga na punjenje i vratila sam se u kupaonu. Skinula sam odjeću sa sebe i ušla sam u kadu. Opustila sam se skroz. Glavu sam uronila u kadu i zatvorila oči. Ležala sam ispod vode. Držala sam zrak što sam dulje mogla. Bilo mi je toplo, ali nakon nekog vremena, osjetila sam da mi je zrak nestao u plućima. Otvorila sam oči i brzo izronila. Udahnula sam i ponovo sam se vratila pod vodu. Namakala sam se dok mi voda nije prestala mlaka. Izašla sam van iz kade i ogrnula sam se ručnikom. Vratila sam se u sobu i uplašila se.
"Rick, prepao si me"-rekla sam.
"Oprosti. Nisam imao namjeru"-rekao je i zagrlio me.
"Baš znaš odabrati trenutak"-prokomentirala sam i pokazala na sebe.
"Pa, znaš, nekako si mi privlačna. Lijep ti je taj ručnik. Smijem li ga posuditi?"-pitao me.
"Pa, mogu ti pokazati kako se koristi"-rekla sam mu zavodnički.
Spustio je zastore i privukao me k sebi. Počeo me ljubiti. Ljubio mi je usne, vrat i ramena. Uzeo me u naručje i stavio me na krevet.
"Mislim da ti je malo prevruće u tom ručniku"-rekao je.
"Da, mislim da bi ga trebalo skinuti"-odgovorila sam.
"Slažem se"-rekao je i skinuo mi ga je.
Ponovo smo uronili u ljubav. Ponovo smo se vratili u onaj dan. Ponovo sam uživala u njemu.

***
"Ti jedini znaš kako me umiriti"-rekla sam mu.
Leažala sam na njegovim prsima i prstima lagano prelazila po njegovom torzu dok je on mene gladio po ruci i ljubio mi kosu.
"Mala, ne znaš ti ništa"-rekao mi je.
"Zato ćeš me ti naučiti"-rekla sam.
Nasmijao se i poljubio me u kosu. Dugo smo tako ležali. Ustali smo popodne jer su mi se tada vratili roditelji. Bili smo u vrtu i pričali smo o maturalnoj večeri. Rick je imao maturalnu večeru i morao je biti tamo.
"I ti ideš, draga pratiljo"-rekao je.
"Naravno"-rekla sam mu sva sretna.
Zagrlio me i gledao je zalazak sunca samnom.
"Volim te"-rekao je.
Naslonila sam glavu na njegova prsa i mogla sam čuti otkucaje njegova srca. Bili su ubrzani. Najljepši zvuk.
"I ja tebe. Uvijek i zauvijek"-rekla sam.
"Uvijek i zauvijek"-ponovio je zamnom.
Sjedili smo tako sve dok mu se nisam potužila da mi je hladno. Uveo me u kuću i otišli smo u sobu. Opazio je sintisajzer koji je stajao u kutu gotovo neprimjetan.
"Smijem li ti odsvirati nešto?"-pitao me.
"Naravno"-odgovorila sam mu.
Sjela sam na krevet, a on je uzeo sintisajzer i sjeo je kraj mene.
"Ti pogodi koja je to pjesma"-rekao mi je.
Počeo je prstima prebirati po tipkama. Lagano su mu prsti klizili i stvarali divan zvuk. Pjesma koju je svirao je bila poznata. No, nisam se mogla sjetiti imena. A onda je zapjevao.
"When I am down and oh my soul, so weary,
When troubles come and my heart burdened be,
Then I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit a while with me.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up To more than I can be.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be
You raise me up To more than I can be."

Pjevao je glasom anđela. Predivno. Pjesma s kombinacijom njegovog glasa mi je bila jednostavno predivna. Pustila sam suzu radosnicu, a on ju je otro prstom i prislonio je na svoje usne.
"Predivno"-rekla sam.
Nismo ništa govorili da ne pokvarimo trenutak. Riječi su doista bile suvišne u ovakvom trenutku. Sjedili smo na krevetu. Moja glava je bila na njegovom ramenu dok je on svirao laganu melodiju. Prepoznala sam je. To je bila melodija koja je svirala svake noći prije nego li su oni otišli. Rick je bio taj koji je svirao pjesmu koja me uspavala. Bio je to on. Pjesma koja je svirala me opet uspjela uspavati. Utonula sam u san i spavala mirno. Bez snova i mora. Spavala sam spokojno.

17:57 - Komentiraj [ 33 ] - On/Off - #